لیفتینگ صورت و زیبایی

۶۱ بازديد
چگونه آماده جراحی لیفت صورت شویم.
در ابتدا ، با جراح پلاستیک در مورد لیفت صورت صحبت خواهید کرد. این بازدید به احتمال زیاد شامل موارد زیر است:

تاریخچه پزشکی و معاینه. برای پاسخ به سؤالات در مورد شرایط پزشکی گذشته و فعلی ، جراحی های قبلی ، جراحی های پلاستیک قبلی ، عوارض ناشی از جراحی های قبلی ، سابقه مصرف سیگار و استفاده از دارو یا الکل آماده شوید. در صورت وجود هرگونه نگرانی درباره توانایی شما در جراحی ، جراح شما معاینه جسمی را انجام می دهد ، ممکن است سوابق جدیدی را از پزشک خود درخواست کند و یا با یک متخصص مشورت کند.
بررسی داروها. نام و دوز کلیه داروهایی که مرتباً مصرف می کنید ، از جمله داروهای بدون نسخه ، داروهای بدون نسخه ، داروهای گیاهی ، ویتامین ها و سایر مکمل های غذایی را تهیه کنید.
معاینه صورت. جراح پلاستیک شما از زوایای مختلف و عکس های نزدیک از برخی ویژگی ها از چهره شما عکس می گیرد. جراح همچنین ساختار استخوان ، شکل صورت شما ، توزیع چربی و کیفیت پوست شما را معاینه می کند تا بهترین گزینه های شما برای جراحی لیفت صورت را تعیین کند.
انتظارات جراح شما در مورد انتظارات شما درباره پیامدهای صورت لیفت سؤال خواهد کرد. او به شما کمک می کند تا درک کنید که چطور ممکن است لیفت صورت شما تغییر کند و آنچه را که صورت صورت ندارد ، مانند چین و چروک های ظریف یا عدم تقارن طبیعی در صورت شما به وجود آورد.

قبل از لیفت صورت:
دستورالعمل های دارویی را دنبال کنید. شما درمورد چه دارویی برای متوقف کردن مصرف و چه زمانی متوقف می شوید. به عنوان مثال ، از شما خواسته می شود حداقل دو هفته قبل از عمل ، هرگونه داروی رقیق کننده خون یا مکمل آن را قطع کنید. با پزشک خود در مورد اینکه چه داروهای بی خطر برای مصرف هستند یا اینکه باید میزان مصرف دارو تنظیم شود ، صحبت کنید.
صورت و موهای خود را بشویید. به احتمال زیاد از شما خواسته می شود که صبح و روز جراحی موها و صورت خود را با صابون میکروب کش بشویید.
از خوردن غذا خودداری کنید. از شما خواسته می شود بعد از نیمه شب شب قبل از لیفت صورت ، از خوردن چیزی جلوگیری کنید. شما قادر خواهید بود آب بنوشید و داروهایی مصرف کنید که توسط جراح شما تأیید شده است.
در طول بهبودی برای کمک ترتیب دهید. اگر لیفت صورت شما به عنوان یک روش سرپایی انجام می شود ، برنامه ریزی کنید تا شخصی بعد از عمل شما را به خانه ببرد و شب اول بعد از عمل با شما بماند.
آنچه انتظار دارید
عمل لیفت صورت در بیمارستان یا یک مرکز جراحی سرپایی قابل انجام است.

قبل از عمل
گاهی اوقات این عمل با آرام بخش و بی حسی موضعی انجام می شود ، که تنها بخشی از بدن شما را بیشمار می کند. در موارد دیگر ، بیهوشی عمومی - که شما را بیهوش می کند - توصیه می شود.

در طول عمل
به طور کلی لیفت صورت شامل بالا بردن پوست و سفت شدن بافت ها و ماهیچه های زیرین است. ممکن است چربی موجود در صورت و گردن مجسم شود ، برداشته شود و یا توزیع مجدد شود. سپس پوست صورت بر روی قسمتهای تازه جابجایی صورت مجدداً کشیده می شود ، پوست اضافی برداشته می شود و زخم بخیه بسته می شود یا نوار بسته می شود.

برش های مربوط به این روش به تکنیک های مورد استفاده و ترجیحات بیمار بستگی دارد. گزینه ها عبارتند از:

برش سنتی صورت در موهای شما در قسمت مو شروع می شود ، به پایین و اطراف جلوی گوش خود ادامه می یابد و در پشت سر خود در پشت گوش خود پایان می یابد. برش ممکن است زیر چانه شما ایجاد شود تا ظاهر گردن شما بهبود یابد.
برش محدود یک برش کوتاهتر است که در قسمت موی شما دقیقاً بالای گوش شما شروع می شود ، جلوی گوش جلوی گوش شما پیچیده می شود ، اما تمام راه را به قسمت پایین سر نمی برد.
برش گردن از جلوی گوش شما شروع می شود و در اطراف گوش خود به قسمت پایین سر خود ادامه می یابد. یک برش کوچک نیز در زیر چانه شما ساخته شده است.
لیفت صورت به طور کلی دو تا چهار ساعت طول می کشد اما اگر سایر روشهای آرایشی به طور هم زمان انجام شوند ، ممکن است طولانی تر شود.

بعد از عمل
بعد از لیفت صورت ممکن است تجربه کنید:

درد خفیف تا متوسط
زهکشی از برش ها
ورم
کبودی
تهی بودن
در صورت وجود فوراً با پزشک خود تماس بگیرید:

درد شدید در یک طرف صورت یا گردن در عرض 24 ساعت از عمل
تنگی نفس
درد قفسه سینه
ضربان قلب نامنظم است
برش های شما به احتمال زیاد با بانداژهایی پوشانده می شود که فشار ملایم را برای به حداقل رساندن تورم و کبودی ایجاد می کنند. ممکن است یک لوله کوچک در زیر پوست در پشت یا هر دو گوش شما قرار گیرد تا خون یا مایعات اضافی تخلیه شود.

در چند روز اول بعد از عمل:

استراحت را با سر خود بلند کنید
طبق توصیه پزشک از داروهای ضد درد استفاده کنید
برای کاهش درد و کاهش تورم بسته های خنک را روی صورت بمالید
قرارهای پیگیری
در طی دو ماه بعد از عمل چندین قرار ملاقات پیگیری وجود دارد. آنها موارد زیر را شامل می شوند:

روز بعد از عمل ، جراح شما به احتمال زیاد لوله زهکشی شما را از بین خواهد برد ، پماد آنتی بیوتیک را بر روی برش های خود بمالید و باندهای جدیدی را روی صورت خود قرار دهید.
ممکن است دو یا سه روز بعد از لیفت صورت خود ، ممکن است از پوشیدن بانداژ به پوشیدن یک زنجیر الاستیک صورت استفاده کنید.
حدود یک هفته پس از عمل ، پزشک بخیه های شما را برداشته و زخم را ارزیابی می کند.
بازدیدهای بعدی احتمالاً برای نظارت بر پیشرفت شما برنامه ریزی شده است.
خود مراقبتی
مراقبت از خانه در سه هفته اول به بهبودی شما کمک می کند و خطر عوارض را به حداقل می رساند:

دستورالعمل مراقبت از زخم را طبق جراح خود دنبال کنید.
انگشت پوسته پوسته شدن روی زخم را انتخاب نکنید.
دستورالعمل های مربوط به زمان شروع استفاده از شامپو و صابون و انواع استفاده از آنها را دنبال کنید.
لباسی بپوشید که در جلو چسبانده شود (به جای لباس هایی که بر روی سر کشیده شده است).
از فشار بیش از حد یا حرکت بر روی برش ها و اطراف آن خودداری کنید.
از استفاده از آرایش خودداری کنید.
از فعالیت های شدید یا هوازی یا ورزش خودداری کنید.
به مدت سه هفته از قرار گرفتن در معرض مستقیم آفتاب خودداری کنید و پس از آن از ضد آفتاب SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید.
حداقل شش هفته از رنگ آمیزی ، سفید کردن یا اجازه دادن موها خودداری کنید.
در هفته های بعد از لیفت صورت ، ممکن است موهای خود را به سبک بکشید تا هرگونه علائم باقی مانده از برش را پنهان کنید. شما همچنین ممکن است تصمیم بگیرید که شرکت در رویدادهای مهم اجتماعی را برای چند ماه به تأخیر بیندازید ، وقتی احتمال می رود که به حالت عادی برگردید.

نتایج
لیفت صورت می تواند چهره و گردن شما جوان تر جلوه کند. نتایج مربوط به لیفت صورت دائمی نیست. با افزایش سن ، ممکن است پوست صورت دوباره از بین برود. به طور کلی ، انتظار می رود که یک لیفت صورت 10 سال طول بکشد.


منبع: مایو کلینیک
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.