سوالات پرتکرار جراحی زیبایی

۱۵ بازديد

لیفت سانترال

لیفت سانترال لب چیست؟

لیفت سانترال لب یک نوع جراحی سبک به حساب می آید که به کمک آن فاصله بین لب و بینی کاهش یافته و باعث افزایش میزان شوی مخاطی لب‌ها می شود. همچنین جراحی باعث جوان تر شدن لب ها و زیبایی چهره می شود.


لیفت سانترال لب چه کاربرد های دارد؟

سانترال لب باعث جوانسازی لب ها، ضخیم تر شدن لب ها در ناحیه میانی، کم شدن فاصله لب و بینی، اصلاح زاویه بیل لب و بینی و همچنین هالیوودی شدن لبخند می شود.


آیا لیفت سانترال لب باعث برجسته تر شدن لب ها می شود؟

به کمک لیفت سانترال لب میزان شوی مخاطی لب ها یعنی قسمت قرمز رنگ لب بالا، افزایش پیدا می‌کند. این جراحی باعث حجیم شدن لب ها نمی شود.

 

آیا جراحی سانترال لب باعث ایجاد اسکار یا رد بخیه می شود؟

باقی ماندن رد بخیه تا میزان زیادی به مهارت جراح بستگی دارد. اگر جراح خود را به دقت انتخاب کنید، دیگر لازم نیست نگران باقی ماندن رد بخیه باشید.


لیفت شقیقه

آیا نتیجه جراحی لیفت شقیقه دائمی است؟

میزان ماندگاری نتیجه لیفت شقیقه بستگی به روش انجام آن دارد. روشهای جراحی نسبت به روش هایی مانند لیفت با نخ ماندگاری بالاتری دارد. اگر جراح عضلات عمقی صورت را همراه با پوست لیفت کند، نتیجه جراحی ماندگاری بسیار بالایی خواهد داشت.

 

عوارض لیفتینگ شقیقه چیست؟

جراحی لیفت شقیقه باعث ایجاد تورم و کبودی در ناحیه اطراف چشم ها می شود که پس از گذشت حدود دو هفته به طور کامل رفع خواهد شد.


مزیت جراحی لیفت شقیقه نسبت به سایر روش ها چیست؟

مهمترین مزیت جراحی لیفت شقیقه نسبت به روش های دیگر مانند لیفت با نخ و اندوتاین، میزان ماندگاری بسیار بالاتر از آن است.


هزینه لیفت شقیقه چقدر است؟

هزینه این جراحی به میزان انصاف جراح بستگی دارد و از حدود ۸ میلیون تومان شروع و تا ۱۶ میلیون تومان ادامه دارد.


درمان ژنیکوماستی

آیا درمان ژنیکوماستی با ورزش امکان پذیر است؟

می توان ژنیکوماستی گرید ۱ را به کمک اصلاح تغذیه، ورزش و درمان دارویی کنترل و درمان نمود اما در سایر گرید ها موثرترین روش برای درمان استفاده از جراحی است.

آیا درمان ژنیکوماستی با تغذیه امکان پذیر است؟

می توان ژنیکوماستی گرید ۱ را به کمک اصلاح تغذیه، ورزش و درمان دارویی کنترل و درمان نمود اما در سایر گرید ها موثرترین روش برای درمان استفاده از جراحی است.

آیا درمان ژنیکوماستی بدون جراحی امکان پذیر است؟

می توان ژنیکوماستی گرید ۱ را به کمک ورزش و درمان دارویی کنترل و درمان نمود اما در سایر گرید ها موثرترین روش برای درمان استفاده از جراحی است.

جراحی ژنیکوماستی چگونه انجام می شود؟

این جراحی به کمک بیهوشی انجام میشود. ابتدا چربی های اطراف سینه به کمک روش لیپوساکشن تخلیه شده، سپس بافت فیبروز شده زیر هاله سینه، به کمک ایجاد برس دور هاله سینه تخلیه می‌شود.


علت ژنیکوماستی

علت ایجاد ژنیکوماستی چیست؟

طبق تحقیقات علمی صورت گرفته مهمترین عامل ایجاد کننده ژنیکوماستی یا بزرگی سینه در مردان بر هم خوردن تعادل هورمونهای جنسی در بدن است افزایش نسبت هورمون استروژن در مقابل هورمون تستسترونذر بدن، باعث ایجاد این عارضه می شود.

 

آیا ژنیکوماستی ارثی است؟
عوامل مختلفی بر ایجاد ژنیکوماستی تاثیر می‌گذارد. طبق تحقیقات صورت گرفته یکی عوامل موثر بر ایجاد ژنیکوماستی، خصوصیات ژنتیکی هستند که از نسلی به نسل دیگر منتقل می شوند.

عواملی که باعث تشدید ژنیکوماستی می شود چیست؟

طبق تحقیقات صورت گرفته اصلی ترین عامل ایجاد ژنیکوماستی بر هم خوردن تعادل هورمون های جنسی در بدن مردان است. مصرف هورمون های جنسی، مکمل های ورزشی، عدم تحرک و ورزش و عوامل ارثی می‌توانند در بر هم خوردن این تعادل تاثیرگذار باشند.


پروتز سینه

آیا عمل پروتز سینه محدودیت سنی دارد؟

جراحی پروتز سینه در بانوانی که به سن بلوغ رسیده اند و رشد سینه شان کامل شده است می تواند انجام گیرد.


آیا پروتز سینه دائمی است یا نیاز به تعویض دارد؟

میزان ماندگاری پروتز سینه بستگی به نوع جنس پروتز و کیفیت مراقبت های بعد از جراحی دارد پروتزهای سیلیکونی بیشترین طول عمر را دارند و اگر به درستی از آنها مراقبت شود می توان گفت که نیاز به تعویض نخواهد داشت.


آیا پروتز سینه باعث ایجاد سرطان سینه می شود؟

این یک باور غلط است که نصب پروتز سینه باعث ایجاد سرطان سینه در بانوان می شود. هیچ ارتباطی بین ایجاد سرطان سینه و پروتز سینه وجود ندارد.


جنس پروتز سینه چیست؟

پروتز سینه از نظر نوع جنس به دو دسته تقسیم می‌شود، پروتزهای سالیتی و پروتزهای سیلیکونی.


آیا پروتز سینه باعث ناتوانی در شیردهی می شود؟

این امکان وجود دارد که در اثر جراحی پروتز سینه قدرت شیردهی پستان ها کاهش یابد. بهتر از این جراحی را به بعد از دوران شیردهی منتقل کنید.


لیفت سینه

نتیجه جراحی لیفت سینه دائمی است؟

کاهش شدید وزن و شیردهی می تواند در نتیجه جراحی لیفت سینه تاثیر گذار باشد. اگر این دو مورد اتفاق نیفتد می‌توان گفت نتیجه لیفت سینه دائمی است.


رد بخیه عمل لیفت سینه باقی می ماند؟

امکان باقی ماندن رد بخیه در عمل لیفت سینه وجود دارد. میزان مهارت جراح و کیفیت مراقبت های بعد از عمل در میزان باقی ماندن رد جراحی تاثیر گذار هستند.


عوارض ناشی از افتادگی سینه در بانوان چیست؟

افتادگی سینه در بانوان باعث ایجاد درد در ناحیه کتف و گردن و فشار آمدن به ستون فقرات می شود. همچنین باعث ایجاد ظاهر و فرمی ناخوشایند در بانوان می‌شود.


آیا عمل لیفت سینه نیاز به بستری دارد؟

خیر این جراحی نیاز به بستری شدن ندارد و بهجو بعد از جراحی مرخص می‌شود.


منبع: الوجراح
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.